Album, demó ismertető / Interjú / Beszámoló / Zenekar bemutatás

Ágnes: Titkaid maxi (+multimédia) (2008)

megjelent: Rockpolis / RM Média



                            Ágnes: Titkaid maxi (+multimédia) (2008)

(CultureMission/Hammer Music)
           
            Ágnes Vanilla ezentúl Ágnes név alatt adja ki albumait. Biztos sokan felkapják a fejüket, hogy Ágnes, hogy kerül ide, hisz a korábbi zenei világa nem épp a rockzenével volt rokonítható, de az igazság az, hogy én már akkor felfigyeltem - igaz csak felületesen volt alkalmam találkozni a dalaival, főleg a klipesítettekkel – ennek a lánynak az
előadásmódjára, amikor még az Örök nyár és Déjà vu dalai csendültek fel itt-ott. Volt valami különleges aurája az egésznek, aztán megtudtam, hogy ő maga írja a dalai szövegeit és zenéjét is amelyek nem éppen álomhajókról és egyszálbikinikről szóltak. Aztán vendégszerepelt a Wackor: Methanolid albumán, majd Wendigo-ék is kedvenc magyar énekesnőjükként emlegették és íme a Hammer Music is felvállalja a dolgot. Ùgy hogy nagy gáz nem lehet…
            … és nincs is. A megújulás a Titkaid maxival indul, ahol a Titkaid (Ne higgy nekem) c. dal igazából a Szerelem első vérig című film, Ne higgy nekem dalának Ágnes által előadott verziója, 2008-as hangszereléssel, de ugyanakkor a Titkaid-nak még megtalálható kétféle verziója is a maxin, ahol az egyikben duettet énekel Bery Arival a film egyik főszereplőjével. Ugyanakkor itt van a 2006-os Ígéret maxi tartalma, no meg az előbb említett Déjá vu 2008-as rögzítéssel, mindez megfejelve az Ígéret, és a József Attilás album, Óh, szív! Nyugodj! klipjeivel a multimédiás részen. A kellően nyitott fülek bátran próbálkozhatnak a maxival, biztos vagyok benne, hogy szereznek maguknak pár kellemes percet.
8,5/10
ESch